laupäev, 17. juuni 2017

Tegus kolmas

Kolmanda päeva hommikul me enam hommikusöögile ei hilinenud. Kõigil - mõnigate eranditega, kelle nime ei hakka nimetama - olid ilusti juba vähemalt pool tundi enne minekut silmad lahti ning saime kõhtu täitma minna. Avastasime ühiselt, kui imehead putru meile pakutaki.

Enda päeva algust sisustasime erinevate meeskonnamängudega nagu "Soomlased bussijaamas". Meist saaksid päris head soomlased. Saime mängu eesmärgiga - mitte üksteisele silma vaadata - väga hästi hakkama.

Enne järgmise mängu alustamist täitsime ära ühe paberi, mille abil selgitasime välja, millised inimesed me meeskonnas oleme. Meeldiva üllatusena selgus, et enamus meist on oma loomult tiimitöö jaoks väga sobivad, mis tuli hiljem kasuks. Nimelt saime projektijuhtidelt ülesande ehitada legodest modernne kontor. Igal tiim leidis oma idee, mis ulatusid seinast seina.

Kuna meil hommikusöögiga läks kõik super hästi, siis oleks võinud ju eeldada, et midagi hakkab lõunasöögi ajal juhtuma. Jõudsime kohale ülitäpselt kell 12:00 ning seadsime kiired sammud söökla poole. Keegi ei soovinud väga järjekorras oodata. Kui enamusel oli juba söök käes tuli samasse ruumi üks segaduses nägudega rahvahulk. Puhkemaja töötajatepoolse vea tõttu juhatati meid valesse ruumi, kus meie siis isuga teiste söögi ära sõime. Lõpuks lahenes olukord nõnda, et teine grupp sai "vastutasuks" meie söögi.

Seejärel suundusime peale väikest pausi Roosta seiklusparki. On küllaltki raske midagi sellist kirjeldada. Kõik oli super ning tunnike ronimist lähendus inimesi väga palju. Ümberringi kostus puude otsast üksteist julgustavaid hüüdeid ning lohutusi, kui keegi kuskile kinni on jäänud.

Enne õhtusööki saime endale pika pausi, mille ajal ühiselt randa läksime. Karastatumad inimesed käisid lausa ujumas ning vast üle tunni aja kestis muusika saatel lõbus võrkpallimäng.

Enne magamaminekut pidasime peamajas maha ühe diskopeo, kus mängisime samuti väga palju meeskonnamänge. Naerda sai nii et kõht krampis.

Suomalaiset

Kui pelmeenid hakkavad valmis saama

Tähelepanu alumisse vasakusse nurka.